28 grudnia odbyło się spotkanie podsumowujące realizację projektu „Guria – Celebrate Life”. Opracowanie i wdrożenie strategii marki regionu Guria”.
Podczas wydarzenia swoje wystąpienia mieli:
Pan Bogdan Kasperek, Dyrektor Biura w Stowarzyszeniu Rozwoju i Współpracy Regionalnej „Olza” – Euroregion Těšínské Slezsko – Śląsk Cieszyński („Rola partnerstwa oraz specyfika rozwoju marki Śląsk Cieszyński”)
Pan Marcin Filip – Dyrektor Biura Stowarzyszenia Euroregion Beskidy („Rola partnerstwa oraz specyfika działalności marki Beskidy”)
Pan Michał Basiński Synergia , który zaprezentował wyniki prac nad analizą kapitału marki turystycznej Gurii oraz koncepcją nowych nowych produktów turystycznych
Pani Galina Grabarczuk Dyrektor Biura Stowarzyszenia Samorządów Euroregionu Bug i koordynator projektu, która podsumowała jego realizację w 2022 roku (moduł I)
Projekt „Guria – CELEBRATE LIFE. Opracowanie i wdrożenie strategii marki regionu Guria” współfinansowany w ramach polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.
Projekt jest realizowany przez Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug w partnerstwie z Centrum Współpracy Polska-Wschód / Poland – East Cooperation Centre, Centre for Participation and Collaboration oraz I First Block.